Citybus Georgia
იმგზავრე კომფორტულად
cross
  • მოზარდები 12 წელზე ზემოთ.
  • ბავშვები 2-დან 12 წლამდე.
  • ჩვილები სავარძლის გარეშე

წესები და პირობები

ძალაში შედის : 01/04/2022

I. გადაზიდვის პირობები

II გადაზიდვის პირობები Citybus Georgia-ის გამგზავრებით.

წინამდებარე ზოგადი წესები და პირობები ვრცელდება მოგზაურობის ან მოგზაურობის სეგმენტზე, რომელსაც ოპერირებს შპს Citybus Georgia , ან მისი ქვეკონტრაქტორების სერვისები, რომლებიც ბაზარზეა განთავსებული, როგორც „Citybus Georgia“
 

 1.

თქვენ უნდა იყოთ 18 წელზე უფროსი ასაკის ბილეთების შესაძენად და ამ ვებსაიტიდან სერვისების მისაღებათ.

2.
თქვენი მოგზაურობის დაჯავშნისას თქვენ ვალდებული ხართ გადახდის დადასტურებამდე შეამოწმოთ თქვენი მოგზაურობის მარშრუტი. თანხის დაბრუნება არ არის დაშვებული არასწორი ან დუბლირებული ბილეთების სეძენის გამო. ბილეთების შეცვლა შეუძლებელია ჯავშნის დასრულების შემდეგ, citybus.ge-ს დაჯავშნა არ შეიძლება გაუქმდეს ან დაბრუნდეს მისი საფასური, თუმცა, მიუხედავად იმისა, რომ ჩვენ ყველა ღონეს ვიხმართ ჩვენი სერვისების ფუნქციონირებისთვის, როდესაც გამგზავრება გაუქმდა ჩვენი დაუდევრობის ან შეცდომის გამო, ჩვენ გთავაზობთ ბილეთის ფასის სრულ დაბრუნებას ან მოგზაურობის ალტერნატიულ შეთანხმებას.

3.
თქვენ უნდა მიხვიდეთ გამგზავრების გაჩერებაზე ავტობუსის დაგეგმილ გამგზავრებამდე 15 წუთით ადრე. ეს მოგცემთ დროს ჩასხდომისთვის და დაგვიანების აცილებას.

4.
ა) ყოველი მგზავრი, ყველა ასაკის ბავშვების ჩათვლით, უნდა მგზავრონდეს მოქმედი ბილეთით რომელიც ბორტზე ადგილის გარანტიას იძლევა.
ბ) ბავშვს არ შეუძლია ზრდასრულის კალთაზე მჯდომი მგზავრობა. მშობლებს შეუძლიათ ბავშვისთვის მანქანის უსაფრთხოების სავარძელი თან იქონიონ. ჩვენ არ უზრუნველვყოფთ უსაფრთხოების სავარძლებს ბავშვებისთვის. მგზავრობისას ბავშვებს უსაფრთხოების ღვედი უნდა ეკეთოს
გ) ოპერატიული მიზეზების გამო ჩვენ შეიძლება გამოვიყენოთ სხვა ავტობუსები მარშრუტისთვის დაგეგმილის ავტობუსის სანაცვლოდ, და ჩვენ შეიძლება ვერ შევთავაზოთ დაჯავშნილი ადგილები ( იქ სადაც გამოყენებადია). ამ შემთხვევაში ჩვენ არ ვანაზღაურებთ კონკრეტული ადგილების ნაკლებობას.  
დ) ჩვენ გთავაზობთ ფასდაკლებულ ბილეთებს 12 წლამდე ბავშვებისთვის. მგზავრი პასუხისმგებელია აირჩიოს და შეიძინოს ბილეთი შესაბამისი ასაკობრივი კატეგორიის მიხედვით

5.

ა) ბავშვებს 12 წლამდე ასაკის კატეგორიაში შეუძლია მოგზაურობა Citybus Georgia-სთან ოჯახის წევრის ან უცხო პირის თანხლებისას თუ ეს პირი არის 15 წელზე მეტი ასაკის.
ბ) 12-დან 14 წლამდე ბავშვებს შეუძლიათ დამოუკიდებლად მგზავრობა, თუ აქვთ თან ხელმოწერილი თანხმობის წერილი მშობლის ან ლეგალურად პასუხმგებელი პირის თანხმობა მოცემული წერილობითი ფორმით.
დ) 15 წელზე უფროსი ასაკის ბავშვებს შეუძლიათ დამოუკიდებლად მგზავრობა.
ე) ჩვენ არ ვუწევთ დამოუკიდებლად მოგზაურე ბავშვების მომსახურეობას. მშობლები ან კანონიერი პასუხმგებელი პირები სრულად არიან პასუხისმგებელი ბავშვების ქმედებებზე და მოგზაურობაზე.

6.
ჩვენ დაწესებული გვაქვს 1 ევროს დაჯავშნის საფასური ადმინისტრაციული მიზნებისთვის ყოველი გადახდის ტრანზაქციის მიხედვით ბილეთების განაწილების საერთაშორისო სისტემებში. ერთი გადახდის ტრანზაქცია შეიძლება შეიცავდეს რამდენიმე ბილეთს. citybus.ge-ზე დაჯავშნის მომსახურეობის ადმინისტრაციული საფასური არ არის დაწესებული.

7.
Citybus Georgia-ს ყველა ავტობუსში არის ადგილი, სადაც შ.შ.პ ეტლის უსაფრთხოდ ტრანსპორტირება არის შესაძლებელი. შ.შ.პ. ეტლის/სავარძლის გადაზიდვის მოთხოვნა უნდა განხორციელდეს მოგზაურებამდე არანაკლებ 36 საათით ადრე სერვისის ნომერზე +995 706 777 925 დარეკვით ან ელექტრონული ფოსტით booking@citybus.ge შეტყობიბებით. იმ შემთხვევაში, თუ მოთხოვნის მომენტში არ არის საკმარისი ადგილები შ.შ.პ. ეტლის მოსათავსებლად, ჩვენ შემოგთავაზებთ ალტერნატიულ თარიღს ან ვერ შევთავაზებთ მომსახურებას.
ეტლით მგზავრს შეიძლება თან ახლდეს დამხმარე. თანმხლები პირი უნდა იყოს მითითებული დაჯავშნის მოთხოვნის დროს, ასევე გამოყენებული ეტლის/სავარძლის ტიპი (მექანიკური ან ელექტრო).
შ.შ.პ. ეტლი, როდესაც ტრანსპორტირება დაადასტურებულია Citybus Georgia-ს მიერ, იქნება დამაგრებული ბარგისთვის დანიშნულ ადგილას. იმ შემთხვევაში, თუ ეტლის/სავარძლის ზომების გამო დამაგრება ვერ მოხერხდება სათანადოდ ყველა საჭირო თასმით, ჩვენ იძულებულნი ვიქნებით უარი ვთქვათ შ.შ.პ. ეტლის/სავარძლის გადაზიდვაზე უსაფრთხოების გამო. ასეთ შემთხვევაში Citybus Georgia დააბრუნებს ბილეთის ფასს.

დასაკეცი სასეირნო საშუალებები და 20 კგ-მდე მექანიკური შ.შ.პ. ეტლი/სავარძელი შეიძლება უფასოდ გადაიტანოთ ბარგის სათავსოში. ჩვენ არ ვიღებთ გადაზიდვისთვის სკუტერის ან მოპედის ტიპის მობილურ მოწყობილობებს, როგორც ან შ.შ.პ. ეტლების ნაცვლად. მათი ტრანსპორტირება ჩვენი ავტობუსებით შეუძლებელია.

8.
citybus.ge-ზე ნაყიდი ბილეთები მოქმედი ჯავშნის საცნობარო ნომერი ან QR კოდიმოქმედებს როგორც ბილეთი თქვენი მოგზაურობისთვის და თქვენ უნდა წარმოადგინოთ ეს ნომერი ან QR კოდი მძღოლს ავტობუსში ასვლამდე. ავტობუსში ასვლისას სახელის შესახებ ინფორმაცია არ გამოიყენება. ბილეთი ძალაშია ბილეთში მითითებულ ავტობუსის გაჩერებებს შორის. გთხოვთ, შეინახოთ თქვენი ჯავშნის დადასტურება (ბილეთი) მთელი მოგზაურობის დროს. თუ ბილეთები იყიდეთ ბილეთების საერთაშორისო განაწილების სისტემის მეშვეობით, უნდა წარმოადგინოთ დაბეჭდილი ან მობილური  ბილეთი ან, ზოგიერთ შემთხვევაში, Citybus Georgia-ს შეუძლია საკუთარი ბილეთების გაცემა ამ ჯავშნის საფუძველზე რომელიც გამოგზავნილი იქნება ჯავშნის დროს მითითებულ ელექტრონულ ფოსტაზე . ამ შემთხვევაში გთხოვთ დაბეჭდოთ ან ეკრანზე QR კოდი დაიმახსოვროთ ტელეფონში ჩასხდომის დროს წარდგენისათვის.

9.
ჩვენ ვთავაზობთ დამაკავშირებელ მოგზაურობებს მხოლოდ ჩვენს ვებ პორტალში ნაპოვნი ონლაინ მოგზაურობებზე, რომლებიც მოიცავს დაგეგმილ კავშირს. სასაზღვრო გადასასვლელების გასვლის შემთხვევაში ჩვენ ასევე გავითვალისწინეთ ავტობუსებს შორის კავშირის დრო საზღვრის ორივე მხრიდან.

10.

მგზავრმა ყოველთვის უნდა დატოვოს საკმარისი დრო ავტობუსების შესაცვლელად, როცა ყიდულობს კავშირს ცალკეულ მარშრუტებს შორის. თუ ჩვენი გამგზავრება გადაიდო ან გაუქმდა ჩვენს კონტროლს მიღმა არსებული გარემოებების გამო, ჩვენ არ ვანაზღაურებთ დამაკავშირებელი მოგზაურობის ნებისმიერ დანაკარგს იმ შემთხვევებში, როდესაც მომხმარებელმა ვერ განახორციელა კავშირი.

11.

აეროპორტში მოგზაურობისას მინიმუმ 2,5 საათი უნდა იყოს გათვალისწინებული აეროპორტში ავტობუსის ჩამოსვლის დროსა და ფრენის გაფრენის დროს შორის. თუ მგზავრმა იყიდა ბილეთები ორ სხვადასხვა ტურისტულ ოპერატორთან, მან უნდა გაითვალისწინოს მინიმუმ 1,5 საათი ჩვენი ავტობუსის ჩამოსვლასა და დამაკავშირებელ მოგზაურობას შორის.

12.
ჩვენი ყველა მომხმარებლის უსაფრთხოებისა და კომფორტის ინტერესებიდან გამომდინარე, ჩვენ ვზღუდავთ ბარგის ან სხვა ნივთების ზომას, ტიპს და რაოდენობას, რომლებიც შეგიძლიათ მიიტანოთ ჩვენს ავტობუსებში და ვიტოვებთ უფლებას უარი ვთქვათ ნივთის გადაზიდვაზე.

ა) ყოველი შეძენილი ბილეთისთვის შეგიძლიათ უფასოდ წამოღოთ ბარგის ერთი ადგილი მაკსიმუმ 20 კგ წონით რომელიც განლაგებული იქნება ბარგის განყოფილებაში. ბარგის ზომა არ უნდა იყოს ჩვეულებრივი ზომის ჩემოდნის ან ზურგჩანთის მეტი. ბარგი, რომელიც არის მნიშვნელოვნად დიდი ზომის ან სხვაგვარად სპეციალური დიზაინის ან დიდ ადგილს იკავებს, შეიძლება არ იქნას მიღებული გადაზიდვისთვის. მძღოლს უფლება აქვს უარი თქვას ბარგზე, რომელიც არ არის სათანადოდ შეფუთული და არის ძალიან დიდი და/ან ძალიან მძიმე. ბარგის უპირველესი ფუნქციაა არის მისი შიგთავსის დაცვა და ის შესაფერისი უნდა იყოს სატვირთო სივრცეში გადაზიდვისთვის, მაგ. ჩემოდანი, სამგზავრო ჩანთა, ზურგჩანთა ან ჩანთა, რომელიც გაუძლებს გადაზიდვას.

ბ) დასაკეცი ველოსიპედების გადაზიდვა დაშვებულია საბარგულში იმ პირობით, რომ ისინი მის დამცავ ჩანთაშია მოთავსებული. ამ შემთხვევაში დამატებითი გადასახადი დაწესებული არ არის.

გ) ასევე შეგიძლიათ ბორტზე აიღოთ ერთი სნოუბორდი ან ერთი წყვილი თხილამურები ამ შემთხვევაში დამატებითი გადასახადი დაწესებული არ არის. პატარა დასაკეცი შ.შ.პ ეტლი/სავარძელი შეიძლება მიღებულ იქნეს ბარგის განყოფილებაში გადასატანად ამ შემთხვევაში დამატებითი გადასახადი დაწესებული არ არის.

თუ ამაზე მეტი ბარგით მოგზაურობთ, თქვენს დამატებით ნივთებზე მძღოლს შეიძლება უარი განაცხადოს, თუ ხელმისაწვდომი ადგილი არ არის. გაყინული და ახალი ხორცი, ფრინველი ან თევზი, აკუმულატორები, ასაფეთქებელი ნივთიერებები და ხანძარსაშიში ან სხვაგვარად საშიში მასალები, მათ შორის ფეიერვერკი და ბენზინი, არ არის ნებადართული ჩვენს ნებისმიერ სერვისზე. მხოლოდ მძღოლს შეუძლია შეინახოს ან ამოიღოს ბარგი ავტობუსის საბარგულიდან. ჩვენ გირჩევთ, რომ თითოეულ ბარგს მიამაგროთ სახელის ეტიკეტი.

დ) თქვენ ასევე შეგიძლიათ თან გქონდეთ ერთი პატარა ხელბარგი, რომელიც უნდა მოთავსდეს თქვენი სავარძლის ქვეშ ან ბორტზე მდებარე თაროზე.

ე) ჩვენ ვერ ვიქნებით პასუხისმგებელნი თქვენთვის რაიმე დანაკარგზე ან ზარალზე, თუ ამ გარემოებებში უარი გეთქვათ მოგზაურობაზე. ჩვენ ვიტოვებთ უფლებას მოვითხოვოთ, რომ გახსნათ თქვენი ჩანთა და წარმოუდგინოთ მძღოლს ან კომპანიის სხვა თანამშრომელს თქვენი თანდასწრებით შესამოწმებლად, თუ უსაფრთხოების მიზეზების გამო ჩათვლილია ამის აუცილებლობა.

ვ) ნივთები, რომლებიც არასოდეს უნდა განთავსდეს ბარგის განყოფილებაში, მოიცავს ვალუტას, ღირებულ ფასიან ქაღალდებს, როგორიცაა ჩეკები, პრემიუმ ობლიგაციები ან ფულადი ბრძანებები, პასპორტები, მართვის მოწმობები, სერთიფიკატები, სამკაულები, პორტატული ელექტრონული მოწყობილობები, როგორიცაა კამერები, მობილური ტელეფონები, ლეპტოპები და პლანშეტური კომპიუტერები, სხვა მყიფე ან დელიკატური ნივთები, როგორიცაა შუშის ბოთლები, ნამუშევრები, ასევე მედიკამენტები, მანქანისა და სახლის გასაღებები. სათავსოში მოთავსებული ყველა ნივთი უსაფრთხოდ უნდა იყოს შეფუთული ისე, რომ მგზავრობისას გაუძლოს ნორმალურ მართვას და მოძრაობას ბარგის განყოფილებაში.

ზ) გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ჩვენ ვერ ვიქნებით პასუხისმგებელი ზემოთ აღნიშნული ნივთების დაკარგვაზე ან დაზიანებაზე. ძვირფასი ნივთები ყოველთვის უნდა ინახებოდეს თქვენთან ან ხელბარგში.

თ) გირჩევთ, დააზღვიოთ თქვენი პირადი ნივთები საყოფაცხოვრებო ან სამოგზაურო დაზღვევით, განსაკუთრებით ძვირფასი ნივთების ტარების შემთხვევაში.

კ) სახიფათო ტვირთის, მათ შორის ფეიერვერკების, ფეთქებადი, ქარხნული ქიმიკატების, ნებისმიერი სახის საბრძოლო მასალის გადაზიდვა აკრძალულია.

ლ) დაუშვებელია ცოცხალი მფრინველის, ნედლეულის, საქონლის გადაზიდვა კომერციული და არაკომერციული მიზნით.

13.
ა) მოწევის აკრძალვის პოლიტიკა: თქვენ არ გაქვთ მოწევის უფლება, ეს ნებისმიერ ავტობუსში. ჩვენი მძღოლი უფლებამოსილია მოსთხოვოს მგზავრებს ავტობუსის დატოვება, თუ ისინი არ შეასრულებენ მძღოლის მოთხოვნას მოწევის შეწყვეტის შესახებ.

ბ) ალკოჰოლის პოლიტიკა: თქვენ არ გაქვთ ალკოჰოლის დალევის უფლება ჩვენს ნებისმიერ ავტობუსში. ჩვენს მძღოლს უფლება აქვს მოსთხოვოს მგზავრებს ავტობუსის დატოვება, თუ ისინი არ შეასრულებენ მძღოლის მოთხოვნას სასმელის მიღების შეწყვეტის შესახებ.

14.
ძაღლები და სხვა ცხოველები არ დაიშვებიან Citybus Georgia-ს ავტობუსებში, გარდა დამხმარე ძაღლებისა (მაგ. მეგზური ძაღლები). ჩვენ გირჩევთ წინასწარ დაჯავშნოთ ადგილი ასეთ შემთხვევაში ჩვენი მომხმარებლის სერვისში დარეკვით.

15.
ჩვენ გვაქვს დაზღვევა ჩვენი სამართლებრივი პასუხისმგებლობის შესაბამისად. დაფარულია ყველა სამართლებრივი პასუხისმგებლობა მესამე მხარის მიმართ, მათ შორის საკუთრების მიყენებული ზიანი და პირადი დაზიანება. ჩვენი მაქსიმალური პასუხისმგებლობა თქვენ წინაშე თქვენი ბარგის ნებისმიერი დაკარგვის ან დაზიანებისთვის, Citybus Georgia-ის გამგზავრებისას ნებისმიერ და ყველა ვითარებაში შეზღუდულია. ამ ლიმიტების გასარკვევად გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ.

ჩვენ არ ვართ პასუხისმგებელი ხელბარგის ან ძვირფასი ნივთების დაკარგვაზე ან დაზიანებაზე, თუ არ არის გამოწვეული საგზაო შემთხვევის შედეგად. ფასეულობებში შედის, მაგალითად, ვალუტა, ღირებული იურიდიული დოკუმენტები, როგორიცაა ობლიგაციები, გადახდის დავალება (დრაფტი), პასპორტები, მართვის მოწმობები, მოხსენებები/ფორმები, სამკაულები, პორტატული ელექტრონული მოწყობილობები, როგორიცაა კამერები, მობილური ტელეფონები, პორტატული/ლეპტოპ კომპიუტერები, ტაბლეტები და სხვა მყიფე ნივთები, მედიკამენტები და გასაღებები. მგზავრი პასუხისმგებელია თავის ხელბარგზე მოგზაურობის დროს და უნდა უზრუნველყოს, რომ ბარგი განთავსდეს უსაფრთხო ადგილას ჩანთის შიგთავსის დასაცავად.

ჩვენ გირჩევთ დააზღვიოთ თქვენი ბარგი, განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ ატარებთ ძვირფას ნივთებს დაკარგვის ან ბარგის სრული შემცვლელი ღირებულების დაზიანების ყველა ჩვეულებრივი და ნორმალური რისკისგან, ზედმეტის გარეშე.

თქვენი ბარგის ან პირადი ქონების დაკარგვა ან დაზიანება დაუყოვნებლივ უნდა ეცნობოს თქვენს მძღოლს, რომელიც მოგთხოვთ შეავსოთ ფორმა, რომელიც უნდა შეავსოთ და გადასცეთ თქვენს მძღოლს ან გაუგზავნოთ ჩვენს კლიენტთა სამსახურს.

ოპერაციული და ფორსმაჟორული მიზეზების გამო და მარშრუტზე დაგეგმილი ავტობუსების გამოყენების გარდა, ჩვენ შეიძლება ვერ შევთავაზოთ ყველა დამატებითი სერვისი. ამ შემთხვევაში, ჩვენ არ ვანაზღაურებთ ავტობუსის ფუნქციური სერვისების ნაკლებობას.

16.

საერთაშორისო სადისტრიბუციო სისტემით შეძენილი ნებისმიერი ბილეთი არ შეიძლება გაუქმდეს ან შეიცვალოს. ყველა ბილეთი არის გაუქმებადი.

17. ფორსმაჟორული სიტუაციის შემთხვევაში, როგორიცაა ავტობუსის გზაზე ავარია ან გამგზავრების გაუქმებაშემდეგი მიზეზების გამო:

          - მოძრაობის პირობები 

          -ამინდის პირობები

          - ტექნიკური ავარია

          - დიდი შეფერხება წინა რეისში

          - მთავრობის მიერ დაშესებული შეზღუდვები

ჩვენ ყველაფერს ვაკეთებთ იმისათვის, რომ თქვენი მოგზაურობა რაც შეიძლება მალე მოვაწყოთ. თუ ჩვენი ძალისხმევა შეუძლებლად ჩაითვლება, ჩვენ დაგიბრუნებთ citybus.ge-ზე გადახდილ თანხას. 

თუ ბილეთი იყიდეთ პარტნიორი ქსელის ან საერთაშორისო სადისტრიბუციო სისტემის მეშვეობით, ჩვენ გამოგიგზავნით ფასდაკლების კუპონის კოდს, რომელიც იქნება გამოყენებული შემდგომი ჯავშნებისთვის.

18. საჭიროების შემთხვევაში ( და აგრეთვე მე-17 მუხლში გაწერილ შემთხვევებში)   კომპანიას აქვს უფლება შეცვალოს სატრანსპორტო საშუალება შეტყობინების გარეშე. შემცვლელი სატრანსპორტო საშუალება შესაძლებელია რომ არ იყოს აღჭურვილი დამატებითი სერვისების საშუალებებით და სერვისი შეიძლება განსხვავდებოდეს ძირიტადი სატრანსპორტო საშუალების სერვისებისაგან. აღნიშნულ შემთხვევაში კომპანია არ არის ვალდებულია ანაზღაუროს დამატებითი უფასო სერვისების არ არსებობა.

19. ძლიერი დაგვიანების შემთხვევაში, რაც გამოიხატება მარშრუტის საწყისი პუნკტიდან 3 საათზე მეტით დაგვიანებით გამოსვლას ნებისმიერი მიზეზების გამო, მათ შორის ფორსმაჟორის შემთხვევაში, მგზავრს აქვს უფლება მოითხოვოს ბილეთის მგზავრობის გაუქმება. ამ შემთხვევაში მგზავრობა ითვლება გაუქმებულად და სრული საფასური უბრუნდება ბგზავრს.

20. შეცდომის გამოქვეყნებული ტარიფებით შეძენის შემთხვევაში (ბილეთები შეძენილია ტარიფით, რომელიც არასწორად არის ჩასმული სისტემაში/პარტნიორ სისტემებში ან წარმოებულია არასწორი გაცვლითი კურსის ან სადისტრიბუციო სისტემების ან ვებსაიტების სხვა სახის გაუმართაობის გამო) ჩვენ გვაქვს უფლება გავაუქმოთ ასეთი ბილეთი სრულიად თანხის დაბრუნებით. ამ შემთხვევაში ბილეთები არ გამოიყენება სამოგზაუროდ და ბათილად ითვლება. შპს Citybus Georgia არ არის პასუხისმგებელი სხვა საიტებზე დაჯავშნისას ან ინტერნაციონალური სადისტრიბუციო სისტემების მეშვეობით შეცდომითი ტარიფების გამოყენებით ბილეთების შეძენაზე.

 

I.II პარტნიორების გამგზავრების გადაზიდვის პირობები.

1.

თუ თქვენი გამგზავრება განხორციელდა ქვეკონტრაქტორი კომპანიის ან მარკეტინგული პარტნიორის მიერ, მოგზაურობის ამ ნაწილისთვის გამოიყენება მათი ტრანსპორტირების პირობები. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ეს პირობები შეიძლება ხელმისაწვდომი იყოს მხოლოდ ქართულ ენაზე.

2.

პარტნიორების მიერ ოპერირებადი გამგზავრებები დაჯავშნის პროცესში მკაფიოდ არის მონიშნული ნიშნით "Operated By".

3.

შპს Citybus Georgia მოქმედებს როგორც აგენტი-დისტრიბუტორი ასეთი გამგზავრებისთვის და არ არის პასუხისმგებელი ამ გამგზავრებასთან დაკავშირებული რაიმე გარემოებით გამოწვეულ ზარალზე ან შედეგებზე. გთხოვთ, გადაამოწმოთ შესაბამისი პარტნიორის პირობები ვებსაიტებზე ან ოფისებში.

4. 

პარტნიორი ოპერატორების სია:

BekaTour (BK)

Georgian Bus (GB)

Bustrans/Lux Seda (BT)

Alliance of Independent Carriers (AL)

II. მობილური აპლიკაციის წესები და პირობები

თქვენ უნდა გაეცნოთ წინამდებარე პირობებს, სანამ ჩამოტვირთავთ და იყენებთ citybus.ge-ს მობილური აპლიკაციას („მობილური აპლიკაცია“). მობილური აპლიკაციის ჩამოტვირთვისა და გამოყენებით, თქვენ ეთანხმებით, რომ ვალდებულნი ხართ დაიცვან ქვემოთ მოცემული პირობები. თუ არ გსურთ, იყოთ შებოჭილი ამ პირობებით, თქვენ არ შეგიძლიათ გამოიყენოთ მობილური აპლიკაცია.

  1. ზოგადი დებულებები
    1. ელექტრონული საკომუნიკაციო სერვისების მიწოდების შესახებ კანონის (917/2014) შესაბამისად, სერვისის პროვაიდერი ადგენს ამ პირობებს ელექტრონულად მომსახურების მიწოდებისთვის, შემდგომში „წესები და პირობები“.
    2. წინამდებარე წესები და პირობები განსაზღვრავს სერვისების ტიპსა და ფარგლებს, რომელიც ელექტრონულად არის მოწოდებული citybus.ge მობილური აპლიკაციის საშუალებით.
    3. მობილური აპლიკაციის ჩამოტვირთვა ან სერვისის გამოყენება ნიშნავს, რომ თქვენ ეთანხმებით ამჟამად მოქმედ წესებსა და პირობებს და იღებთ ვალდებულებას, დაიცვათ ისინი.
  2. განმარტებები შედის პირობებში
    1. მობილური ბილეთი – მობილური აპლიკაციისთვის მიწოდებული ელექტრონული ბილეთი, რომელიც აძლევს ინდივიდს უფლებას იმოგზაუროს მასზე მითითებულ ავტობუსის გაჩერებებს შორის, განსაზღვრულ ვადაში და განსაზღვრული ტარიფით;
    2. პერსონალური მონაცემები – მომხმარებლის პერსონალური მონაცემები, როგორიცაა სახელი, გვარი, ტელეფონის ნომერი, საცხოვრებელი ადგილის საფოსტო კოდი და ელექტრონული ფოსტის მისამართი;
    3. სერვისები – სერვისები, რომლებსაც ელექტრონულად სთავაზობენ სერვისის პროვაიდერი მობილური აპლიკაციის საშუალებით და მითითებულია წინამდებარე წესებისა და პირობების მე-3 ნაწილში;
    4. კლიენტი – ნებისმიერი ფიზიკური ან იურიდიული პირი, რომელიც დარეგისტრირებულია როგორც მობილური აპლიკაციის მომხმარებელი, ასევე მოხსენიებულია როგორც „თქვენ“ ამ წესებში და პირობებში;
    5. სერვისის პროვაიდერი – შპს სითიბას ჯორჯია, საქართველოში რეგისტრირებული კომპანია ID 405470477;
    6. მობილური აპლიკაცია – სერვისის პროვაიდერის მიერ შექმნილი ინტერნეტ აპლიკაცია, რომელიც მუშაობს სმარტფონებზე და სხვა მობილურ მოწყობილობებზე და ხელმისაწვდომია Apple App Store-ში ან Google Play-ში ბრენდის სახელით GoCityBus და რომელზედაც სერვისები ხელმისაწვდომია მოქმედი რეგისტრაციის შემდეგ.
  3. მოწოდებული სერვისების სახეები და ფარგლები
    1. ამ წესებისა და პირობების შესაბამისად, სერვისის პროვაიდერი გაწვდით სერვისებს, რომლებიც მოიცავს მობილური აპლიკაციის საშუალებით მობილური ბილეთების შეძენას, მიწოდებას და შენახვას.
    2. მობილური აპლიკაციის შეძენის პროცესი შედგება შემდეგი ეტაპებისგან:
      1. მოგზაურობის შერჩევა (მათ შორის, გამგზავრების და ჩამოსვლის ქალაქები, გამგზავრების თარიღი და დრო, მგზავრების რაოდენობა და შესაძლო ადგილები),
      2. მომსახურების მიმწოდებლის გადაზიდვის წესები და პირობების მიღება,
      3. გადახდა გადახდის ბარათით,
      4. მობილური ბილეთის მიწოდება მომხმარებელს მობილური აპლიკაციაში.
      5. შეკვეთის დადასტურების მიწოდება ელექტრონული ფოსტით მობილური აპლიკაციაში მითითებულ ელ.ფოსტის მისამართზე.
    3. მობილური ბილეთის გადახდა შესაძლებელია მხოლოდ გადახდის ბარათით. მობილური აპლიკაციაში საგადახდო ბარათის დეტალების პირველად შეყვანისას, საბანკო სისტემამ შესაძლოა შექმნას დროებითი გადასახადი ბარათის ავტორიზაციისთვის; ეს გადასახადი ავტომატურად დაბრუნდება. გადახდის ბარათის დეტალები არ ინახება მობილური აპლიკაციაში და სერვისის პროვაიდერი არ ინახავს მათ საკუთარ მონაცემთა ბაზაში. გადახდის ბარათის დეტალებს ამუშავებს და ინახავს მხოლოდ სერტიფიცირებული გადახდის პროვაიდერი. სერვისის პროვაიდერის სისტემა ინახავს მხოლოდ ტოკენებს, რომლებიც გამოიყენება გადახდის სერტიფიცირებულ პროვაიდერსა და სერვის პროვაიდერს შორის კომუნიკაციისთვის. გადახდის ყველა ინფორმაცია დაცულია კრიპტოგრაფიული პროტოკოლებით ინტერნეტით გაგზავნისას, ასე რომ, მისი წაკითხვა შეუძლებელია ტრანზიტის დროს მესამე მხარის მიერ. გადახდის სერვისს ამუშავებს სს თიბისი ბანკი იურიდიული მისამართი: საქართველო, თბილისი, 0102, მარჯანიშვილის ქ. 7 ID ნომერი: 204854595 
    4. მობილური აპლიკაციის საშუალებით მობილური ბილეთის შეძენა არის საბოლოო და უკან დაბრუნება. m-ბილეთი არ შეიძლება შეიცვალოს.
    5. მობილური ბილეთი მიეწოდება მომხმარებლის მობილურ მოწყობილობას მობილური აპლიკაციის საშუალებით. თუ თქვენი მობილური მოწყობილობა დაიკარგა ან დაზიანდა, თქვენს დამადასტურებელ ელფოსტაში დაჯავშნის ნომერი ემსახურება ბილეთს. პრობლემების შემთხვევაში, მოგზაურობის წინ დაუკავშირდით მომხმარებელთა სერვისს.
    6. არასწორად გამოყენების შემთხვევაში სერვისის პროვაიდერი იტოვებს უფლებას გააუქმოს m-ბილეთი ან უარი თქვას ავტობუსში მგზავრობაზე.
    7. სატრანსპორტო ხელშეკრულება მომხმარებელსა და სერვისის მიმწოდებელს შორის დაიდება მობილური აპლიკაციის მეშვეობით კლიენტისთვის მობილური ბილეთის მიწოდებისთანავე (როგორც ზემოთ 3.b პუნქტში).
    8. მობილური ბილეთის შემოწმება მოხდება ავტობუსში მობილური აპლიკაციის საშუალებით ინტერნეტთან დაკავშირების შემთხვევაში. ელექტრონული ფოსტის დადასტურება ასევე მიიღება ბილეთად.
    9. თქვენ შეგიძლიათ დასვათ შეკითხვები და მიიღოთ ინფორმაცია მობილური აპლიკაციის შესახებ:
      1. FAQ (ხშირად დასმული კითხვები) ინტერნეტ გვერდი www.citybus.ge-ში,
      2. ელ.ფოსტა გამოგზავნილია გამოყოფილი ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: booking@citybus.ge; ან
      3. სპეციალური დახმარების ხაზი (ტელ. ნომერი: +995 706 777 925) დამატებითი ინფორმაციისთვის.
  4. მობილური აპლიკაციის გამოყენება
    1. მობილური აპლიკაცია და ყველა უფლება მასზე არის სერვის პროვაიდერის ერთადერთი საკუთრება. მობილური აპლიკაცია შედგება კონტენტისაგან, რომელიც დაცულია საავტორო, სავაჭრო ნიშნის უფლებებით და/ან სხვა ინტელექტუალური საკუთრების უფლებებით.
    2. სერვისის პირადი და არაკომერციული მიზნებისთვის გამოყენებისას, სერვისის პროვაიდერი გაძლევს შეზღუდულ, არაექსკლუზიურ, გაუქმებას და არატრანსფერულ ლიცენზიას მობილური აპლიკაციის გამოსაყენებლად თქვენს მფლობელობაში ან კონტროლზე. თქვენ არ შეგიძლიათ გამოიყენოთ მობილური აპი ან დაუშვათ მობილური აპლიკაციის გამოყენება სხვა მიზნებისთვის, გარდა პირადი და არაკომერციული მიზნებისათვის.
    3. მობილური აპლიკაციით ხელმისაწვდომი მობილური ბილეთები შეიძლება გამოიყენოს მხოლოდ მოქმედი რეგისტრაციის მქონე კლიენტმა. თქვენ თანახმა ხართ შეინახოთ ზუსტი, სრული და განახლებული ინფორმაცია თქვენს რეგისტრირებულ მომხმარებლის პროფილზე. თქვენ ხართ პასუხისმგებელი თქვენს მომხმარებლის პროფილზე მიმდინარე ნებისმიერ საქმიანობაზე. თქვენ თანახმა ხართ, რომ თქვენი მომხმარებლის სახელი და პაროლი ყოველთვის დაცული იყოს. თქვენი მომხმარებლის პროფილი პერსონალურია და თქვენ არ შეგიძლიათ თქვენი პროფილი რომელიმე მესამე მხარეს მიაკუთვნოთ.
    4. თქვენ თანახმა ხართ დაიცვათ მოქმედი კანონმდებლობა მობილური აპლიკაციის გამოყენებისას და ეთანხმებით, რომ პასუხისმგებელი ხართ თქვენი მომხმარებლის პროფილის გამოყენებით განხორციელებულ შესყიდვებზე. თქვენ ეთანხმებით, რომ მობილური აპლიკაციის გამოყენება მოითხოვს ინტერნეტთან კავშირს. თქვენ მოგიწევთ საჭირო კავშირის მოპოვება და ამის გადახდა თავად.
    5. მობილური აპი ხელმისაწვდომია ონლაინ აპლიკაციების მაღაზიებიდან, როგორიცაა Apple App Store (iOS ვერსია) და Google Play (Android ვერსია), და ჩამოტვირთვა შეიძლება დაექვემდებაროს მათ პირობებს.
    6. შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს შეწყვიტოთ მობილური აპლიკაციის გამოყენება. თუ გსურთ თქვენი მომხმარებლის პროფილიდან რეგისტრაციის გაუქმება, ამის გაკეთება შეგიძლიათ მომხმარებლის პროფილიდან ინფორმაციის წაშლით და მობილური აპლიკაციის წაშლით. თუ გსურთ ყველა თქვენი წინა ტრანზაქციის წაშლა, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ მისამართზე privacy@citybus.ge
    7. ზოგიერთ მოწყობილობაზე, მობილური აპლიკაციის ჩატვირთვას შეიძლება რამდენიმე წამი დასჭირდეს, ამიტომ რეკომენდირებულია ჩატვირთოთ მობილური აპი და მობილური ბილეთი ან დამადასტურებელი ელფოსტა ავტობუსის მოლოდინში. თქვენი m-Ticket ან ჯავშნის გამოუცხადებლობა მძღოლს ან ბილეთების ინსპექტორს მოთხოვნისას გამოიწვევს ახალი ბილეთის გადახდას. თქვენი პასუხისმგებლობაა უზრუნველყოთ, რომ მობილური მოწყობილობა საკმარისად იყოს დატენილი, რათა აჩვენოს m-Ticket იმდენჯერ, რამდენჯერაც საჭიროა თქვენი მოგზაურობის ხანგრძლივობისთვის (როგორც საწყისი, ასევე დანიშნულების გაჩერებები).
  5. მომსახურების მიმწოდებლის პასუხისმგებლობა
    1. სერვისის მიმწოდებელი მიზნად ისახავს მომხმარებლისთვის სერვისის ხელმისაწვდომობას მუდმივად და შეუფერხებლად. თუმცა, სერვისის პროვაიდერს არ შეუძლია გარანტიას, რომ სერვისი ხელმისაწვდომი იქნება მომხმარებლისთვის შეუფერხებლად, დროულად ან უშეცდომოდ. მობილური აპი, მისი მოქმედება ან ზოგიერთი ფუნქცია შეიძლება დამოკიდებული იყოს გამოყენებული მოწყობილობების თავსებადობაზე, ქსელურ კავშირებზე და კონტენტის ფორმატებზე.
    2. სერვისის პროვაიდერი იტოვებს უფლებას შეცვალოს ან შეცვალოს მობილური აპლიკაცია ან სერვისი, ასევე შეაჩეროს ან გამორთოს მობილური აპლიკაცია ან სერვისი ნებისმიერ დროს, მთლიანად ან ნაწილობრივ, მომხმარებლების წინასწარი შეტყობინების გარეშე.
    3. სერვისის პროვაიდერი არ არის პასუხისმგებელი რაიმე პირდაპირ ან ირიბ ზარალზე, გარდა იმ შემთხვევებისა, როდესაც გამოწვეულია უხეში დაუდევრობით ან განზრახ გადაცდომით, რომელიც გამოწვეულია სერვისის გამოყენების ან მისი შეწყვეტით ან წინამდებარე პირობებით, მაშინაც კი, თუ სერვისის პროვაიდერს ეცნობა ამის შესაძლებლობის შესახებ. ასეთი ზიანი. ყველა შემთხვევაში, მომსახურების მიმწოდებლის პასუხისმგებლობა შემოიფარგლება მომხმარებლის მიერ გადახდილი m-Ticket ფასით. ზემოაღნიშნული არ ზღუდავს თქვენს, როგორც მომხმარებლის უფლებებს სავალდებულო კანონმდებლობით.
  6. ცვლილებები და პასუხისმგებლობის გადაცემა
    1. სერვისის პროვაიდერს შეუძლია შეცვალოს ეს წესები და პირობები ნებისმიერ დროს საკუთარი შეხედულებისამებრ. ნებისმიერი ცვლილება ძალაში შევა მობილური აპლიკაციის ან ელექტრონული ფოსტით შეტყობინების მიღებისას. ჩაითვლება, რომ დაეთანხმეთ შეცვლილ წესებსა და პირობებს, თუ განაგრძობთ სერვისის გამოყენებას შეტყობინების შემდეგ.
    2. თქვენ არ შეგიძლიათ დანიშნოთ ან გადასცეთ თქვენი უფლებები და/ან ვალდებულებები წესებისა და პირობების შესაბამისად. სერვისის პროვაიდერს შეუძლია გადასცეს თავისი უფლებები და ვალდებულებები წინამდებარე წესებით და პირობებით ნებისმიერ მესამე მხარეს თქვენი თანხმობის გარეშე.
  7. საჩივრის პროცედურები
    1. მომხმარებელს შეუძლია შეიტანოს საჩივარი, როდესაც სერვისის მიმწოდებლის მიერ მოწოდებული სერვისები ეწინააღმდეგება ამ წესებსა და პირობებს:
    2. წერილობით, ან
    3. ელექტრონული ფოსტით: privacy@citybus.ge.
    4. საჩივარი უნდა შეიცავდეს პრობლემის აღწერას, რომელიც საჩივრის საფუძველს იძლევა და მიუთითებს მომხმარებლის ინფორმაციას.
    5. საჩივარი უნდა გაიგზავნოს დასრულებული მოგზაურობიდან არაუგვიანეს 21 დღისა. მომსახურების მიმწოდებელი აცნობებს მომხმარებელს საჩივრის შედეგების შესახებ წერილით ან ელექტრონული ფოსტით მომხმარებლის მიერ მითითებულ მისამართზე მისი ჩამოსვლიდან არაუგვიანეს 21 დღისა.
  8. მონაცემთა დაცვა
    1. სერვისის პროვაიდერი არის მონაცემთა მაკონტროლებელი მონაცემთა დაცვის ზოგადი რეგულაციის (2016/679/EU) მნიშვნელობით. თქვენი პერსონალური მონაცემების მაკონტროლებელი არის შპს Citybus Georgia. თქვენი პერსონალური მონაცემები გროვდება ბილეთების გაყიდვის კონტრაქტის მომზადებისა და განხორციელებისთვის, ასევე კონტროლერის მიერ შემოთავაზებული იმავე სახის სერვისების ელექტრონული პირდაპირი მარკეტინგისთვის. თქვენი პერსონალური მონაცემები ვერ იქნება გამოყენებული კონტროლერის ან მესამე მხარის მიერ სხვა სახის ელექტრონული პირდაპირი მარკეტინგის მიზნებისთვის, თუ თქვენ არ აძლევთ თანხმობას ასეთ მარკეტინგზე. შეგროვებული მონაცემები შეიძლება მიეწოდოს მხოლოდ კანონით განსაზღვრულ პირებს ან მესამე პირებს, როგორც ეს მითითებულია კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში. თქვენ გაქვთ უფლება გქონდეთ წვდომა თქვენს მონაცემებზე და ისარგებლოთ მონაცემთა სუბიექტის სხვა უფლებებით, რომლებიც მითითებულია მონაცემთა დაცვის ზოგად რეგლამენტში და Citybus Georgia-ს კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში. თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავება აუცილებელია სერვის პროვაიდერსა და თქვენ შორის ხელშეკრულების შესასრულებლად.
    2. სერვისის პროვაიდერი ამუშავებს მობილური აპლიკაციაში შეტანილ პერსონალურ მონაცემებს მონაცემთა დაცვის ზოგადი რეგულაციის და სხვა მოქმედი სამართლებრივი დებულებების შესაბამისად. სერვისის პროვაიდერს შეუძლია თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავება ასევე თქვენი თანხმობის გარეშე, თუ ასეთი დამუშავება აუცილებელია ხელშეკრულების შესასრულებლად, კანონიერი ვალდებულების შესასრულებლად ან ლეგიტიმური ინტერესების მიზნებისათვის, რომელსაც ახორციელებს სერვისის მიმწოდებელი ან მესამე მხარე, როგორც შემდგომში მითითებულია კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში. სერვისის პროვაიდერმა უნდა შეინახოს პერსონალური მონაცემები კონფიდენციალურად და არ გაუმჟღავნოს ისინი სხვა პირებს, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც კლიენტი მკაფიოდ არ აძლევს სერვისის პროვაიდერს ამის უფლებას, ან ასეთი ავტორიზაცია არ არის გამოწვეული სამართლებრივი დებულებებიდან ან არ არის მითითებული კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში. ეს ვალდებულება ძალაში რჩება კლიენტსა და მომსახურების მიმწოდებელს შორის სამართლებრივი ურთიერთობის დასრულების შემდეგ.
    3. სერვისის პროვაიდერს შეუძლია გამოიყენოს მომხმარებლის პერსონალური მონაცემები მარკეტინგული მიზნებისთვის, განსაკუთრებით მომხმარებლისთვის სერვისის მიმწოდებლის ან მესამე მხარის მიერ წარმოებული კომერციული ინფორმაციის გასაგზავნად ელექტრონული ფოსტით მხოლოდ მაშინ, როდესაც მომხმარებელმა მისცა თანხმობა ასეთ გამოყენებაზე შესაბამისი ველის მონიშვნით. ჩართულია მობილური აპლიკაციაში. მომხმარებელს ყოველთვის აქვს უფლება გააუქმოს ასეთი თანხმობა და შეუძლია ამის გაკეთება კონფიდენციალურობის პოლიტიკაში მითითებული პროცედურის დაცვით. სერვისის პროვაიდერს შეუძლია გამოიყენოს შეძენილი ბილეთებიდან მიღებული მონაცემები მესამე მხარის მარკეტინგის მიზნით მომხმარებლისთვის. ასეთი ელექტრონული მარკეტინგი ეფუძნება კლიენტის თანხმობას, რომელიც შეგროვებულია სერვისის მიმწოდებლისთვის პერსონალური მონაცემების მიწოდებამდე.
    4. სერვისის პროვაიდერის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ დამატებითი ინფორმაციისთვის იხილეთ კონფიდენციალურობის პოლიტიკა საიტზე.
  9. მობილური აპლიკაციის შინაარსის გამოყენების პირობები
    1. უფლებები მობილური აპლიკაციის შინაარსზე, მათ შორის ტექსტებზე, გრაფიკაზე, განლაგებაზე, მონაცემთა ბაზებზე ან სხვა ელემენტებზე უფლების ჩათვლით, დაცულია, თუ სხვაგვარად არ არის პირდაპირ მითითებული. მობილური აპლიკაციაში განთავსებული კონტენტის გამოყენება არ ნიშნავს კლიენტების ან მობილური აპლიკაციის სხვა მომხმარებლების მიერ რაიმე ინტელექტუალური საკუთრების უფლების შეძენას სამუშაოებზე ან მონაცემთა ბაზებზე, რომლებიც შედის მობილური აპლიკაციაში. მომხმარებელს ან მობილური აპლიკაციის სხვა მომხმარებლებს შეუძლიათ გამოიყენონ ეს სამუშაოები ან მონაცემთა ბაზები მხოლოდ იმ მოცულობით, რამდენადაც ეს აუცილებელია ამ წესებით და პირობებით გათვალისწინებული სერვისის გამოსაყენებლად. კერძოდ, კომერციული მიზნებისთვის აკრძალულია სერვისის პროვაიდერის წინასწარი წერილობითი თანხმობის გარეშე: მობილური აპლიკაციის მთლიანად ან მისი ნებისმიერი ნაწილის ელექტრონულად ან სხვაგვარად კოპირება, შეცვლა ან გადაცემა. - მობილური აპზე განთავსებული მონაცემთა ბაზების შინაარსის მნიშვნელოვანი ნაწილების (ხარისხის ან რაოდენობის მიხედვით) გამოყენება, მათ შორის ნებისმიერი ავტომატური სისტემის ან პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენება, რომელიც ამოიღებს მობილური აპლიკაციის მონაცემებს („ეკრანის გახეხვა“, „ვებ სკრაპი“ ან „ვებ ინდექსირება“ ). სერვისის პროვაიდერი იტოვებს უფლებას დაბლოკოს მობილური აპლიკაციის წვდომა იმ პირებს ან პირებს, რომლებიც არღვევენ გამოყენების ზემოხსენებულ პირობებს.

III. ავტობუსის WI-FI ქსელის გამოყენების წესები და პირობები

თქვენ უნდა წაიკითხოთ ეს წესები და პირობები Wi-Fi სერვისზე წვდომამდე და გამოყენებამდე. Wi-Fi სერვისზე წვდომით და გამოყენებით, თქვენ ეთანხმებით, რომ შეასრულებთ ქვემოთ მოცემულ წესებსა და პირობებს. თუ არ გსურთ, იყოთ შებოჭილი ამ წესებით და პირობებით, თქვენ არ შეგიძლიათ შეხვიდეთ ან გამოიყენოთ Wi-Fi სერვისი.

  1. ეს პირობები განსაზღვრავს Wi-Fi წვდომის წერტილის („მომსახურება“) გამოყენების პრინციპებს და ფარგლებს, რომელიც ხელმისაწვდომია მომხმარებლებისთვის შპს Citybus Georgia-ს მიერ („ოპერატორი“).
  2. ზემოაღნიშნული პირობების მიღების შემდეგ, მომხმარებელი გადაიგზავნება ვებგვერდზე www.citybus.ge/wifi, რაც უზრუნველყოფს სერვისზე შეუზღუდავ წვდომას. ამ ვებგვერდზე შესვლის შემდეგ მოქმედებს citybus.ge ვებსაიტის წესები და ქუქიების პოლიტიკა.
  3. სერვისი უფასოა.
  4. ეს მომსახურეობა ხორციელდება მხოლოდ საქართველოში
  5. ოპერატორი არ არის პასუხისმგებელი:
    1. სერვისზე წვდომის დროებითი ნაკლებობა ან კავშირის დაბალი გამტარობა;
    2. პროგრამული უზრუნველყოფის ან სხვა სამუშაოების უნებართვო გამოყენება, რომლებიც ხელმისაწვდომია ინტერნეტში და ექვემდებარება ინტელექტუალურ დაცვას,
    3. მესამე მხარის პროგრამული უზრუნველყოფის მიერ გამოწვეული ზიანი,
    4. ტექნიკური პირობები ონლაინ რადიო და ინტერნეტ ზონის შეფერხებები, რამაც შეიძლება გავლენა მოახდინოს მომხმარებლის კომპიუტერზე ინტერნეტის რეალურ გადაცემაზე.
  6. ოპერატორი არ უწევს მხარდაჭერას ქსელის მომხმარებლებს და არც ოპერატორია პასუხისმგებელი მომხმარებლის აღჭურვილობის თავსებადობაზე წვდომის წერტილის ინფრასტრუქტურასთან.
  7. უსაფრთხოების მიზეზების გამო, ქსელის ყველა სერვისზე წვდომა არ არის გარანტირებული.
  8. სამსახურის რადიო გადაცემა არ არის დაშიფრული.
  9. სერვისი გამოიყენება მხოლოდ მომხმარებლის საკუთარი რისკით.
  10. მომხმარებელმა არ უნდა გამოიყენოს სერვისი შემდეგი მიზნებისთვის:
    1. გადაცემა და წვდომის უზრუნველყოფა კონტენტზე, რომელიც არ არის კანონის ფარგლებში ან ექვემდებარება ინტელექტუალური საკუთრების დაცვას, რომლის უფლებაც მომხმარებელს არ აქვს,
    2. გადაცემა და წვდომის უზრუნველყოფა კონტენტზე, რომელიც შეიძლება არღვევდეს ვინმეს პირად უფლებებს,
    3. სარეკლამო შინაარსის მასობრივი გავრცელება, რომელიც არ არის შეკვეთილი მიმღებების მიერ (სპამი),
    4. კომპიუტერული ვირუსების და სხვა პროგრამული უზრუნველყოფის გავრცელება, რამაც შეიძლება დააზიანოს ინტერნეტის სხვა მომხმარებლების კომპიუტერები,
    5. ინტერნეტ ქსელში წვდომის ხელახალი გაყიდვა ოპერატორის ცოდნისა და წერილობითი თანხმობის გარეშე,
    6. მნიშვნელოვანი დატვირთვა აწვება ჯგუფს WWW, IRC, NNTP და ა.შ. სერვერების ხელმისაწვდომობის გზით.
  11. თუ მომხმარებელი არ დაიცავს ამ პირობების დებულებებს ან იყენებს სერვისს მისი მიზნის საწინააღმდეგოდ, ოპერატორი უფლებამოსილია დაბლოკოს სერვისზე წვდომა ან შეზღუდოს კავშირის გამტარუნარიანობა.
  12. მომხმარებელი აგებს მხოლოდ პასუხისმგებლობას სერვისით სარგებლობის წესზე, მათ შორის გაგზავნილი შეტყობინებების შინაარსზე.
  13. მომხმარებელი აგებს მხოლოდ პასუხისმგებლობას სერვისით სარგებლობის შედეგებზე და მომხმარებლის მიერ მომხმარებლის პაროლების/წვდომის კოდების/შესვლის/სხვა მონაცემების მესამე მხარისათვის ხელმისაწვდომობის გამო.
  14. მომხმარებელს არ აქვს უფლება განაცხადოს რაიმე პრეტენზია ინტერნეტის სიგნალის დროებით ან მუდმივ დაკარგვაზე ან კავშირის გამტარუნარიანობის შეზღუდვაზე, რომელიც წარმოიქმნება გადამცემის გამორთვის ან გადამცემის ტექნიკური პრობლემების გამო.
  15. სერვისის მიწოდების მიზნით, ოპერატორს შეუძლია გამოიყენოს „ქუქი“ ფაილები, რომლებიც შეიძლება იყოს შენახული მომხმარებლის კომპიუტერში. ასეთი ფაილების წაკითხვა შესაძლებელია ყოველ ჯერზე, როცა ეს კომპიუტერი გამოიყენება კავშირისთვის. ქუქი-ფაილები გვაწვდიან სტატისტიკურ მონაცემებს მომხმარებელთა ტრაფიკისა და კონკრეტული ვებსაიტების გამოყენების შესახებ და, ამრიგად, უზრუნველყოფს სერვისის ეფექტურ მიწოდებას. მომხმარებელს შეუძლია ნებისმიერ დროს გამორთოს ქუქიების მიღების ვარიანტი თავის ბრაუზერში, თუმცა ამან შეიძლება შეაფერხოს ან შეაფერხოს სერვისის გამოყენება.
  16. ოპერატორი იღებს ვალდებულებას გამოიყენოს ყველა ძალისხმევა ანგარიშის მომხმარებლის პერსონალური მონაცემების დასაცავად. ოპერატორი იღებს ვალდებულებას შეინახოს მონაცემები კონფიდენციალურად და არ გაამჟღავნოს ისინი სხვა სუბიექტებს, თუ მომხმარებელი პირდაპირ არ აძლევს ოპერატორს ამის უფლებას ან თუ ასეთი ავტორიზაცია არ არის კანონიდან გამომდინარე. ეს ვალდებულება ძალაში დარჩება მომხმარებელსა და ოპერატორს შორის ყველა სამართლებრივი ურთიერთობის ამოწურვის შემდეგ.
  17. პერსონალური მონაცემები გროვდება მხოლოდ მარკეტინგული და სტატისტიკური მიზნებისთვის. ამ წესებისა და პირობების მიღებით, მომხმარებელი თანახმაა, რომ ასეთი მონაცემები დამუშავდეს აქ მითითებულ ფარგლებში. შეგროვებული მონაცემები შეიძლება ხელმისაწვდომი იყოს მხოლოდ საკანონმდებლო რეგულაციებით მითითებულ პირებზე. პერსონალურ მონაცემებს მომხმარებელი ნებაყოფლობით უზრუნველყოფს.
  18. ოპერატორი არ არის პასუხისმგებელი სხვა ვებსაიტების კონფიდენციალურობის დაცვის სტრატეგიებზე.
  19. ოპერატორი იტოვებს უფლებას შეიტანოს ცვლილებები წინამდებარე წესებსა და პირობებში. მომხმარებელს არ აქვს უფლება რაიმე პრეტენზია ჰქონდეს ამ მიზეზით.
  20. ნებისმიერ საკითხზე, რომელიც არ რეგულირდება ამ ხელშეკრულებით, გამოიყენება საქართველოს კანონის დებულებები.